مروری بر رویداد های هفته
نوشته شده توسط : perana

+ امروز رفتیم بیرون ... تولد سین! البته خب میدونی تولدش پنجشنبست اما خب فردا نمیشد بریم چهارشنبه و پنجشنبه هم که داانشگاه و کار و بار و فلان ... خدا رو صد هزار مرتبه شکر که امروز تعطیل شد ... چون ما امروز هم دانشگاه داشتیم و قرار بر این بود که بعد از دانشگاهمون بریم ... وای فکر کردن بهش هم ازار دهندست ... هوف

خلاصه که تولدش به خیر و خوشی تموم شد ... براش پاور بانک خریدیم کادو ولد .. ازین یونی کورن ها گرفتیم و اینا ...و همین دیگه ... 

+واقعا نمیدونم داستان چیه که وقتایی که و خونه ام ...و خیلی شلخته ... از قیافم خوشم میاد ... بعد وقتایی که میرم بیرون و میخوام مرتب باشم احساس میکنم بی ریخت ترین و نکبت ترین قیافه ی دنیا رو دارم ! هوف....

+امروز تو اتوبوس گوشی یه اقاهه زنگ زد ... اهنگش ... ای ایران ای مرز پر گهر بود ...

+ وای راستی امروز در حالی که تو مترو داشتیم کادو سین رو با میم کادو میکردیم ناگهان دختر خالمو دیدم گفت داره میره انجمن .. .و اومد سلام علیکم و اینا ... 

چه غیر منتظره!

+ میخوام برم اون فتر قرمز مشکیه که با نیازمندی ها جلدش کردم و بردارم برم نامه بنویسم برای خودم ... 

... میخوام بنویسم ... این همه نامه نوشتم از شرح حال بقیه .. این و میخوام واسه خودم بنویسم ... 

هشتگ اختصاصی ...

+دکتر امروز میگفت 

ادم باید چند هویت برای خودش دست و پا کنه ... میگفت فلانی وقتی میگفت سرمایه مو از دست دادم و میخوام خودکشی کنم ... 

من به این فکر میکردم که اون همیشه به این فکر میکرده که سرمایه گذاره .. اگه چند تا هویت داشتن این کمک و میکنه که اگه یکی از اون هویت ها رو از دست دادیم ... همه ی هویت مونو از دست ندیم ... 

 

وای من خیلی خوابم میاد





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 2 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: